LINGUAS PEQUENAS

ESTE É UN BLOGUE DEDICADO AOS MEUS ALUMNOS E ALUMNAS PARA TRABALLAR TÓDOLOS ASPECTOS DA LINGUAXE.

Etiquetas

COMPRESIÓN LECTORA CONCIENCIA FONOLÓXICA CONTOS DISCRIMINACIÓN FONOLÓXICA DISFEMIA DISLEXIA EMOCIÓNS FONEMAS /S/ /Z/ FUNCIÓNS EXECUTIVAS GRAMATICA HABILIDADES SOCIAIS LECTURA PRAXIAS RELAJACIÓN RESPIRACIÓN SOPRO TEA TEORÍA DE LA MENTE VOCABULARIO XOGOS

lunes, 23 de marzo de 2020

DISCRIMINAR OS FONEMAS /S/ E /Z/

A continuación recollo unha serie de actividades para traballar a discriminación dos fonemas /s/ e /z/



Publicado por NOELIA MARIÑO en 11:16
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Etiquetas: FONEMAS /S/ /Z/

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Buscar este blog

PÁXINAS WEB E BLOGUES

  • BURBUJA DE LENGUAJE
  • SIEMBRA ESTRELLAS
  • EL SONIDO DE LA HIERBA AL CRECER
  • ARASAAC
  • EJERCITEA
  • EUGENIA ROMERO
  • UN MAR DE PALABRAS
  • 9LETRAS

Datos personales

NOELIA MARIÑO
Ver todo mi perfil

QUÉ BUSCAS?

  • ▼  2020 (29)
    • ►  mayo (3)
    • ►  abril (6)
    • ▼  marzo (20)
      • XOGO DAS EMOCIÓNS
      • CONTOS
      • ÁNIMO
      • DISCRIMINAR OS FONEMAS /S/ E /Z/
      • BUSCAR O INTRUSO
      • EXPRESAR SENTIMENTOS
      • LECTURA
      • ADIVIÑAR INTENCIÓNS
      • FRASES FEITAS
      • PARA PRACTICAR NA CASA. DISFEMIA
      • DISFEMIA
      • XOGOS PRAXIAS
      • COMPRENSIÓN LECTORAS
      • CONCIENCIA FONOLÓXICA: SÍLABAS TRABADAS
      • CONTOS CON PICTOGRAMAS
      • CONCIENCIA FONOLÓXICA E SEMÁNTICA
      • EXERCICIOS PARA TRABALLAR A DISCRIMINACIÓN L/D/R
      • HISTORIA SOCIAL "NO HAY COLE"
      • PRAXIAS
      • BENVIDOS/AS

O NOSO COLE

O NOSO COLE
Pincha para ir visitar a nosa web

QUE HORA É?

OS MEUS CONTOS FAVORITOS

  • CORRE CORRE CABACIÑA
  • ELMER
  • POR CUATRO ESQUINITAS DE NADA
  • EL CAZO DE LORENZO
  • EL MOUNSTRUO DE COLORES
  • A QUE SABE A LÚA
Tema Filigrana. Con la tecnología de Blogger.